"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 4 januari 2018

Eftermiddagstur på Rutberget


Igår hade vi strålande väder med sol, blå himmel och ca 12 minus. En perfekt vinterdag med andra ord och jag hade planerat för en hel dag ute och en övernattning i månskenet. Men så blev jag tvungen att göra några ärenden uppe i Umeå och kom inte hem förrän sent på kvällen, så det var ju lite snopet. Men, men det kommer ju fler dagar med sol!

... och alla väder har ju som sagt sin tjusning!

Idag fick jag en härlig tur på Rutberget. I mulet väder, ca 4-5 minus och fantastiskt fint före!


Undra just hur många gånger jag knäppt kort på den här skylten...

Sagolik vinterskog!



Å hur mysigt skulle det inte va att sitta där i vindskyddet med en sprakande eld!




Vindskyddet på Stormyren



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3